It's a new day

Godmorgon världen!
Jag har varit uppe sen åtta typ vilket har varit skönt. Har hunnit släppa ut hästar, ätit frukost och klätt på mig.
Nu ska det pluggas lite sen drar jag till stallet. Idag ska jag rida lite lösgörande dressyr och Eva ska kolla när jag rider LC:1 så jag kan få lite respons på det :)
I morgon är det nämligen äntligen dags för en liten tävling igen, i dressyr. Skulle ha åkt i mars men då hade jag inte tränat något eftersom vårat ridhus inte funkar och sen har det bara inte passat! Men nu är det dags igen :D
Ska bli kul och se vad vi får för resultat i morgon, hoppas såklart på en förbättring ;)
Jag ska göra ett enskilt inlägg med mål för i morgon och så vidare..
Sen ska jag faktiskt på fotboll idag också, vilket blir kul! Vi hörs mer under dagen, puss
/Josefina

Kommentarer
Postat av: samira

Hej:D

Hur är det med dig? Vad ska du hitta på idag? Lycka till i tävlingen:D

kram

2012-04-28 @ 12:45:14
URL: http://samiiramustafai.blogg.se/
Postat av: Livas♥

Gud så fin häst! :D

2012-04-28 @ 16:38:23
URL: http://livas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback