Presentation Josefina

Jaa, tänkte ta och göra ett försök nu till ett så kallat presentations inlägg om mig, vem jag är och vad jag håller på med lite kort.. i fall någon skulle undra!
Jag heter då som sagt Josefina men kallas jerry för det mesta, så det är det ni kommer se mest av här. Född 1995 alltså 17 år. Jag går första året på gymnasiet i Göteborg, lite mer exakt; NTI Gymnasiet Media. Där läser jag samhäll-media och trivs super!
Andra intressen jag har är bland annat ridning, och det är det jag håller på med som mest till vardags. Jag har ridit i tolv år. Just nu har jag en D-ponny som jag hyr från Sjöstjärnans ridläger. Bisquit heter hon.
Annars gillar jag att fota, shoppa, umgås med vänner och bara ha det allmänt gött!
Vad mer kan man säga då..? jag är väl en helt vanlig 17 årig tjej som lever livet i Göteborg, för det mesta glad!
Antar att om det är något mer ni undrar kan ni la bara fråga ?:)
Kan dra lite kort om Bisquit också för er som är mer intresserade kring det;

Som sagt hyr jag henne från Sjöstjärnans ridläger, och då har jag henne som min egen mellan Augusti och Maj. Jag ahr haft henne sedan 2010 och hon är absolut något av det bästa som hänt mig! En super go ponny med en härlig personlighet och ett hjärta av guld. Vi har i princip tagit oss från botten och så långt vi bara kan. Hon är arbetsvillig och kan om hon bara vill. Mer om henne får ni såklart reda på under bloggens gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback