Presentation Pernilla

Yesbox, Pernilla heter jag, kallas Perry.
Är som Jerry född 1995 och är 16, snart snart 17! Jag bor i Partille med min goa familj och lever livet.
Går i samma klass som Jerry på Nti-gymnasiet Media och det är super kul.
Till vardags så hänger jag ganska mycket i stallet där jag har min lilla pålle Linus som jag hyr med en annan tjej från Sjöstjärnans ridläger. Har ridit från när jag va cirka sex år tills jag var 13 då jag slutade pga av att jag skulle operera mina fötter och sådär. Men nu i höstas började jag då igen och nu har jag världens finaste lillgrabb Linus.
Förövrigt älskar jag att umgås med mina fina vänner, shoppa, götta, dega och ha kul!
Lite info om Linus (jag vet att jag är en härmapa, men de va smart Jerry!)
Linus är född 2006, så han är en ung grabb. Jag har haft honom sedan i februari och i början var han ganska tuff, han är nämligen lite krånglig i galoppen ibland. Men med tiden har vi lärt känna varandras svagheter och bästa sidor och vi har lärt oss mycket av varandra.
Han är världens mysigaste och älskar att gosa, att galoppera i skogen är även en höjdare.
Peace, Perry

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Åh tusen tack underbara ni! :D

Hoppas att ni vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-04-23 @ 20:47:07
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback