Stalldag!

Hallå! Hoppas allt är toppen med er trots det tråkiga vädret..! Själv mår jag bara fin fint.
Varit dålig uppdatering från min sida men jag har verkligen helt förträngt det i alla stress som varit. Men nu sitter jag ner och tänkte ta och berätta lite.
Idag har varit en stalldag som sagt. Kom dit vid tolv och kom hem halv åtta. I alla fall så red jag såklart bissie först, markarbete som perry sa. Gick helt okej idag, hon blev väldigt lös och fin i galoppen iaf och jag känner mig nöjd!
Eteråt fick jag iaf skynda mig att fixa med bissie för att sedan hjälpa min syster med sin ponny Samurai. Det var nämligen dags för en lite clear round hoppning på en närliggande klubb!
Allt gick super bra för dem, och jag var nog nästa mer nervös ;) Sammy skötte sig super bra som vanligt och elvira kom ihåg banan, vilket resulterade i två felfria rundor och två små rosetter!
Nu ska jag ta och se över allt plugg som MÅSTE röjas undan under helgen och imorgon.. har samlat på mig en del om man säger så..
Jag lägger upp lite bilder nu från tävlingen så hörs vi!
/Peace, jerry
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback