Tävlingen igår

Blev dåligt med uppdatering igår men jag fick verkligen ingen tid över. Men jag tänkte iaf nu ta och berätta om går dagen lite kort :)
Allt gick bra med lastningen och allt fix innan, hon skötte sig som vanligt. På framridningen var hon jätte jätte fin och det kändes hur bra som helst. Hon var aningen seg men efter att jag kört galopper så blev hon mycket bättre. Vi körde igenom programmet och det kändes bra.
Själv ridningen var sedan i ridhuset. Det var väldigt mörkt där inne och väldigt mycket underlag. Det var lixom som stora vallar på kanterna och kändes rätt tungt. Men det gick bra ändå. Hon var seg vilket var synd då hon var så mycket mjukare och följsammar idag än vad hon brukar vara. Så ökningen gick inte så bra som det gått förut men annars fick vi helt okej på resten, överlag var det sjuor vilket var skönt :)
Dock vet jag inte riktigt om domaren var helt med, haha. Hon satte väldigt låga procent och konstiga.. svårt att förklara men det var något som inte stämde iaf.
Men jag hade en bra känsla, vilket jag inte brukar ha och bissie gjorde sitt absolut bästa. Så jag känner mig nöjd!♥
Nu lite bilder;
Jag♥Dig

/Josefina

Kommentarer
Postat av: clara

hej, fin blogg! ta gärna en titt på min och släng in en kommentar om mina bilder, gillar både bra och dålig kritik då jag kan fortsätta att förbättra dom. önskar dig en bra dag!

2012-04-30 @ 15:04:01
URL: http://josefinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback