Valborg

Tjääna boys and girls, typ!
Sitter här och har precis duschat. Vi red som sagt på långritt och fikade och sådär, fint var det. Så himla varmt ute. Det är sjukt dubbelmoraliskt på våren för min del. Jag verkligen älskar att se allting blomma och bli grönt och fint, och värmen, dock är jag ju allergisk mot i stort sett allt som blommar så jag är ju ständigt täppt och snörvlig. Illa.
Ikväll ska jag och Jerry till härlanda tjärn och kolla på valborgselden. Ska ta med oss lite smått och gott att äta på, de kommer bli riktigt fint. Traditionellt liksom.
Vill bara påpeka att oasis självklart är på i bakgrunden, som vanligt.
Finaste systrarna Jerry and Elvis.

/Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback