Fler bilder

Tänkte lägga upp lite fler bilder från ridningen i Fredags. Som sagt, vi hade inga ridkläder med oss och fick ta det vi hade och hästarna är endast till för skogsritter, körning och ridlekis. Men det gör ju inte dem sämre! Alla var super goa och som jag skrev innan fastnade jag för Dundy direkt. Kände att vi klicka. Hon sa att han var en väldigt speciel häst som var rätt speciel att rida och han tyckte inte specielt mycket om att bli pysslad med men det var inget jag märkte av. Han var jätte go när jag borsta och gosa med honom. aa han passa mig helt enkelt och han verkade trivas med mig också :D
 
 
Elvira & Lilleman
 
Jag & Dundy
 
Sofia & Priffe
 
Snacka om att namnet passar bra in. Gulleplutten!
 
Gosepojken!
Sötnosen Priffe med Sofia innan vi red iväg.
 
Alla tre efter att vi kommit tillbaka från ridturen :)
 
Dundy i stallet, också efter ridturen.
 
Sen tänkte jag även visa bild på den här extremt söta lilla ponnyn som praktiskt
taget ser ut som en liten docka i ansiktet. Vaquero heter han;
 
 
/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback