Glöm inte bort att du är värdefull

Hallå! 
 
Oj vad jag har haft mycket att göra i veckan. Det är inte en lugn stund, och alltså inte heller någon större tid att blogga på, sorry. Men vem är perfekt? 
 
Idag har jag hängt med Amalia, Linnpa och Jerry. Vi hade möte inför Brattön som vi ska till nästa vecka! Längtar galla!!!! Sedan åkte jag och Jerry till Allum och jag shoppade två bikinis. Nice. 
 
Har för övrigt levt två dagar som 17 år nu, känns så jäkla gött. 363 dagar tills 18 typ. Gött. Men lever i nuet. 
 
Imorgon blir det inte heller något bloggande för min del, ska till Brattön till brorsan, Julia och Fabian. Mina favoriter! Ni vet när man har HTC finns ingen blogg app.. Det suger. 
 
Härliga bilder från brattön på midsommar. Lite hujjeda mig på storlekarna, men så kan det gå!
Peace Pernilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback