Jobb-dag

Godmorgon!
 

Verkar som det äntligen kommit lite sol och sommarvärme, underbart! :D
Idag ska jag passa på att vara ute men det är även en hel del annat som ska göras. Varje sommar ska alla mina hästprylar tvättas på ett eller annat sätt och idag tänkte jag sätta igång lite smått. Det är två ikea påsar med schabrak, 4 träns, benskydd, boots, täcken osv. Så har lite att pyssla med idag. Tur att jag kan vara ute och göra det mesta :)
Sen ska även gräset klippas hos min mormor och morfar. Får helt enkelt se hur mycket som blir kvar av den här dagen.
Ska försöka få upp lite bilder på bloggen idag också, bland annat från Botaniska trädgården men också från landet igår. 
Ha det gött /Jerry
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback