Munsboro Dundy

Hej igen! Tänkte ta och skriva lite om ridningen. Vi åkte till en gård en bit bort från där vi bor för att kolla på shettisarna som vi visste fanns där. Och när vi varit där ett tag blev vi erbjudna att få följa med på en tur som skulle bli av vid 5, vilket vi såklart inte kunde tacka nej till! Jag fick såklart inte rida en shettis men hon hade även en d-ponny som jag kunde rida! Munsboro Dundy hette han. En connemara valack som var super go och snäll. Han hade varit hoppponny men blivit triangelmärkt så gick nu med på skogsturer osv. Han passa iaf mig väldigt bra och vi trivdes verkligen tillsammans! :) blev både skritt, trav och galopp! En jätte härlig tur :D Testa även att jobba han lite på en äng som vi kom ut på och han visade verkligen att han hade potential vilket st kul! En härlig ponny att bara gosa och skogs rida med. Gilla honom starkt:D Elvira fick rida en super söt shettis vid namn lilleman och Sofia en b-ponny vid namn priffe. Jag har fler bilder på kameran som kommer upp på lördag så länge har jag dessa på mig och dundy innan i skulle galoppera iväg på en härlig skogs stig! (vet att jag har knas kläder men det fick bli det som fanns eftersom vi inte hade med oss några andra )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback