Tierd of everything. . .

Känner mig allmänt trött på allt nu.. trött på sverige, trött på allt folk, trött på livet.
Jag är verkligen mer sugen än någonsin på att bara sticka iväg något helt annanstans och bara lämna allt. Tyvärr funkar det ju inte riktigt så. MEN om det hade gjort det hade jag redan varit iväg!
Jag har tänk mycket på det sista hur jag ska göra i framtiden, nu låter det som att det är jätte långt kvar men det handlar om nästa år redan..
 
Jag har alltid tänkt mig att jag ska rida, gå klart skolan för att sedan läsa på universitetet. aa så som det brukar se ut efter gymnasiet. Antagligen bo kvar hemma tills man läst klart för att sedan bestämma vad man vill göra. Men jag VET att det inte är det jag vill inerst inne.. verkligen INTE faktiskt..
 

Inerst inne har jag alltid haft en dröm som jag inte trott skulle kunna gå att uppfylla förrens om flera, flera år men nu verkar det funka.. det är en stor möjlighet för mig som jag inte skulle vilja missa för fem öre. 
Jag har tänkt mycket fram och tillbaka det senaste, och inte kunnat sluta. Jag vet inte hur jag vill göra eller vad jag ska göra.. vet att ni inte förstår något just nu men tyvärr kan jag inte säga så mycket förrens allt är bestämt. 
Hela mitt liv är inblandat och det är mycket jag måste ge upp för att få det att funka. Och det är det jag inte vet om jag är beredd att göra just nu.
 
 
Bland annat är skolan inblandad och resten av min skolgång. Det drar även in hästarna och "stalllivet" vilket gör att jag även drar in min familj. Just nu är det kaos i mitt huvud och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Önskar jag kunde skriva ut allt här, hade varit en lättnad men än så länge går inte det.
 

Jag har nu skrivit på detta inlägg under flera dagar, och börjat komma fram till en lösning. Förhoppningsvis löser sig allt på bästa sett.. Kommer skriva så fort allt är bestämt!
/Josefina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback