Bloggdags

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin fredag. Själv har min varit riktigt bra. Två lektioner var av en var fika. Gick en stund på stan med perry, hitta en massa fint till sommaren.
Efter skolan åkte vi även förbi allum, kolla lite. Fick med mig ett par nya shorts och nagellack, tänkte att jag kunde visa det sen plus min nya jumpsuit jag köpte för ett tag sen!
Har lite blogglust nu så förhoppningsvis får jag ordning på en del inlägg som jag kan lägga upp idag och under helgen, så bloggen kan bli bra igen ;)
Ikväll ska jag nämligen vara hemma, är väldigt trött och det kan vara skönt att bara vara hemma nångång. Plus att jag har en del att stå i!
Men vi hörs mer under kvällen, ha det gott /Josefina
Måste även till lägga att jag saknar bissie något enormt mycket nu..som
förövrigt är uthyrd till en ny.. känns tungt men det blir nog bra till slut..♥

Kommentarer
Postat av: josefine ♔

va söt bild!! :D

2012-06-11 @ 12:40:08
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback