enjoy life

Goddag mina vänner! 
 
Igår sov jag hos Jerry, vi hade mysig taco kväll och kollade på film. Imorse vaknade vi och tog en go frulle, som vanligt hos Jerry! Sedan åkte vi ner till Allum där jag köpte ett kort och några böcker som ska avnjutas i sommar. 
 
Strax ska jag hem till Siv, men innan det ska jag leka lite med Fabbebus som är här på besök medans Niklas och Julia handlar. 
 
Förresten har jag kommit på att jag ska börja njuta av varje dag i livet, man har de så fruktansvärt bra egentligen! Man inser inte riktigt det förrän allt kaosar. Nu har jag dock insett det innan något kaosar så yey, 1-0 till mig. 
 
Sen ska jag träffa Amme och Bells! Given lördag, yey!
Snygga, me and amme
Peace Perker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback