Godmorgon Onsdag

Hoppas ni alla sovit gott. Själv hade jag jätte svårt att somna igår så nu är jag trött.. typiskt.
Idag står en del på schemat och det lär ta hela dagen. Inget jätte ball men det måste göras.
Först nu ska jag duscha sen ska jag;
 
♥ Städa mitt rum och hänga upp kläder
 
♥Göra lunch
 
♥ Åka till mormor och morfar för att klippa deras gräs
 
♥ Komma hem och gå ut och gå/springa
 
♥ Sen ha lite kvalitetstid med min syster som kommer hem från några dagar i Skåne. 
 
Kan nog bli bra. Hoppas bara solen vill titta fram! 
Ska försöka uppdatera bloggen men när den nedrans appen inte funkar blir det så himla mycket svårare.
/Jerry
 
 
Förra sommaren, när jag och Malin var på mitt land. Ett par härliga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback