happiness

Visst blir man glad när man ser sådana här bilder? Det blir i alla fall jag ;) Bilden är på Bisquit för er som
inte ser det, för någon vecka sen. Hon är alltså på sjöis för bete och läger. Hon verkar ha det riktigt gött och det känns så bra när man ser dessa bilder på henne. Jag önskar verkligen jag kunde få vara där nu, hos bisquit.. men som sagt så verkar hon ha det toppen bra. Sjuk härlig bild♥
Även den här bilden kom igår, det är Bisquit på baddagen.. åhh gossi. Jag älskar att se hur skönt hon verkar
ha det, känns underbart. Snacka om att sjöishästarna lever livet på sommrarna ;)
ne, känner mig som en riktigt hästtönt nu, men tänkte att det kanske kunde vara kul med lite färska bilder..?
/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback