Life in a beautiful light

GODMORGON SUNSHINES
 

Trots att vädret är tråkigt här idag känner jag mig glad. Himla skönt med sommarlov, man kan bara gör vad man känner för, jag har världens bästa vänner och familj och livet leker i största allmänhet.
Idag ska jag träffa perry vilket var alldeles för längesen sist, illa! Får se vad vi hittar på men något roligt blir det ju alltid. Sen får jag se om jag också ska övningsköra idag igen, har kommit in i ett bra flytt med det nu vilket känns toppen. hade även behövt springa.. men vad gör det ;)
Ska försöka uppdatera er med något roligt idag så vi hörs förmodligen under dagen!
puss /Jerry
 
Bjuder på en härlig bild på mig och perry från när vi testade keps-stilen,
vet inte riktigt om det var våran grej dock.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback