Man känner ju av det

Goddag!
Hade en fantastiskt bra kväll igår med Linus. Vi kollade på film åt godis och vindruvor och pratade om allt och inget typ. Har saknat honom super mycket.
-
Man känner verkligen av att kroppen behöver lite lov nu. Hur tidigt jag än somnar så sover jag länge. Kroppen är liksom slutkörd efter första året i gymnasiet. Men oj va roligt jag har haft. Jag har hittat världens bästa kompis, skrattat som aldrig förr, pluggat, fikat, shoppat och lärt känna massa nya människor. Det har varit fantastiskt. Det är helt sinnesjukt när jag tänker på att jag bara har två år kvar i skolan. Sedan är jag liksom klar om jag vill!
-
Nu sitter jag och lyssnar på lite go musik och kollar på rean på hm.com. Finns inte så mycket dock, allt är i väldigt stora storlekar men det är ändå roligt att kolla.
Jag köpte två tischor igår med, den ena ganska vanlig och den andra lite mer udda men ack så fantastisk!
Visar er sedan.
-
Ha en fin dag gänget!
Lägger upp några goa bilder från veckorna som varit. (har inte orkat lägga in dem på datorn förrän nu)

Häng hos Jerry

Go drink hos brollan

Skräckfilms häng med Kristofer

Pizza med Jerry

Avslutar med turban-jerry. Härlig!
Peace Persa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback