Måndag, torsdag, helg? Ingen som vet

Älskar känslan när man har lov. Det spelar ingen roll vilken dag det är i veckan, man kan ha ball ändå. Annars går man ju bara och väntar på helgen, men nu är det fredag hela veckan så att säg!
 
Jag är fortfarande helt mållös efter den underbara helgen! Önskar nästan att tiden skulle stoppats en stund där. 
Det var verkligen amazing!! Puss på alla som va så jävla nice. ååååh. mållös som sagt. 
 
Nu ska jag strax åka till allum för att möta Jerry, jag ska lämna tillbaka en klänning. Sedan får vi se vad som händer och sker i våran regniga stad. 
 
Ps. Insåg precis att jag inte tagit en enda vettig bild som går att lägga ut på bloggen denna helgen, im so sorry! 
 
Här är jag nu iallafall. Ny duchad och redo att möta livet liksom!
Peace Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback