Tankarnas-kväll

Hej på er!
 
Hoppas ni haft en fin dag. Min har varit kanon. Jag och malin dega mest, var en stund vi kåsjön sen hos mig. Passa på att sola lite och bara snacka, udnerbart♥
Jobbet gick också bra, lär mig mer och mer. Jobbar på Gallerix om ni skulle få för er att undra ;) Nästa gång blir på Torsdag. 
Nu på kvällen har jag kollat tv, ätit jordgubbar och snackat med en gammal vän. Eller det gör jag fortfarande faktiskt ;)
Har även en hel del att tänka på.. big things. Så ska svara på lite mejl nu, vuxet osv osv.. haha!
ne men ni får ha det gött så hörs vi imorgon. puss /Jerry
 
 
Bjuder på två härliga bilder från i vintras såhär i sommartider.. haha!
Något jag saknar väldigt mycket just nu iaf..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback