Vilken helg

Ojojoj, vilken fantastisk helg!! Jag är mållös.
I fredags åkte ju vi ut till lilla Brattön och på dagen dansade vi runt midsommarstången och badade i havet och bastade, åt även as gott.

Senare på kvällen var det dans på dansbanan. Det var längesedan jag hade så roligt. Vi dansade loss och träffade på nya härliga människor.

Igår åkte Jerry hem och jag valde att stanna kvar, Älskar ju ön!
Vi bastade och badade och tog det lugnt och sedan framåt kvällen gick jag och hängde med några härliga killar jag lärde känna litegrann. Underbart häng.

Nu kom jag hem för ett tag sedan och jag är helt slut! Ska kolla på en film till sen ger jag upp och går och lägger mig, blir kanske lite fotboll dock. På tv alltså.

Lägger upp lite bilder sooner or later så att säg!
Peace Perry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback