Fötterna som gud glömde

"Ack ack ack, jag blir så svett." Det låter lite som något min morfar skulle sagt i detta läget.
Mina fötter har alltid varit till problem, men efter min operation trodde jag faktiskt det skulle vara helt bra.
Men iallafall så sprang jag milen med min bror idag, kändes sjukt bra. Men båda mina hålfötter har ett cirka 4cm skoskav. Sist jag hade det vägrade dem att läka så jag fick äta pencilin. Känner inte riktigt att jag orkar det nu.
Och nu sitter det säkert någon där ute och tänker typ "äsch, det är bara skoskav, bit ihop"
Men för mig är det inte bara skoskav, de går inte ens att gå på. Så imorgon blir det förmodligen vårdcentralen för min del, kul!!
Kändes underbart att klara milen iallafall!

Deppig tjej /Perry

ps. vi har beep-test på tisdag som jag INTE får missa, kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback