Friday!

Godmorgon!
Tog en liten sovmorgon idag, kände att det behövdes. Nu ska jag göra mig redo, packa lite och fixa mig. Josefine kommer vid halv tolv så ska vi åka dit hon rider så ska hon rida den hästen hon rider nu och jag ska följa med. Blir kul att se hur det ser ut där och träffa hästen :)
Sen drar vi hem till henne, kollar vad som går på bio och sen drar vi på bio! Kommer bli en super mysig dag. Jag kanske mobil uppdaterar något annars hörs vi ikväll!
Bisquit tar min mamma och syster hand om, så hinner hon rida något innan bissie åker också! :)
Ha en bra dag, peace /Jerry

Kommentarer
Postat av: Mergimtare ✰

Fin blogg du har :)

2012-05-18 @ 12:37:26
URL: http://meeergimtare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback