Glömt att berätta

Jag kom på nu att jag faktiskt glömt att berätta en sak. Det är nämligen så att imorgon kommer jag och bissie att åka till GFRK för att hoppa! alltså en clearround :D Kommer bli jätte kul att hoppa igen, vilket vi inte gjort ordentligt sen i höstas.. dock är jag faktiskt lite nervös. Trots att det bara blir 50 och 60. Men som sagt, vi har inte hoppat sen i höstas och har ingen direkt rutin på det, så tar det som ett träningstillfälle och bara för att ha lite kul! Tror bissie kommer uppskatta att få hoppa lite igen :) Ska bli kul att få komma till ett nytt ställe också!
Så imorgon vid 11 startar jag, ingen jätte tidig morgon men får vara i stallet runt åtta iaf. Bilder och film kommer efteråt :)
Sist vi var iväg och hoppa, på Stålebo den gången!
/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback