Hej igen!

Varit lite off här på bloggen, men jag har inte orkat sätta mig vid datorn. Varit riktigt trött faktiskt.. men nu tänkte jag skriva lite igen!
I onsdag hände inget speciellt, blev ingen ridning då det regna och var allmänt tråkigt. Blev sjukt o pepp... tog det bara lugnt och la mig tidigt.
Idag kolla vi en stund på träningstävlingarna som var i Landvetter. Sen var jag hemma en stund på dagen, sökte och titta lite på en intressant ponny, en riktigt snygging.. nom nom! sen åkte jag till stallet.
Idag våga jag mig faktiskt på ridhuset en stund. Har inte funkat av en mängd olika anledningar, men nu har det blivit bättre! dock är det inte riktigt bra.. hästarna får inte riktigt grep i mellan åt så underlaget behöver lägga sig. Vet inte om det ska göra det av sig själv eller om dem ska fixa det ännu mer.. får se !
Men det gick bra iaf, bissie var väldigt mjuk idag. trots att hon vilat två dagar. Så jag skritta och trava en stund. Hon kändes toppen fin! :)
Nu ska jag städa rummet och styra upp mitt plugg.. lika bra att göra det idag då jag inte kommer ha mycket tid över kommande dagar. Ska även ladda upp filmen från 60 klassen på GFRK. Så vi hörs lite senare helt enkelt, /Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback