Kort Utvärdering

Tänkte bara skriva lite snabbt om dagens tävling och visa bilder. Har inte så mycket tid..
iaf, framridningen var inget bra tycker jag. Det var många samtidigt trots att vi bara var få startande i 50 och 60 klassen. Jag hoppa kanske en gång så fick även ta 50 klassen som uppvärmning och framhoppning. Men det gjorde inte så mycket :)

50 cm; Bissie var taggad och pigg vilket var kul. Fick hålla igen visa gånger så kom inte alltid perfekt men hon hoppa väldigt fint ändå! Så när vi hoppa femman kom vi snett och efter det var hon så taggad att hon drog och vi kom då konstigt mot sexan, vilket gjorde att hon inte fick lyft benen riktigt. Så den rev vi tyvärr. Resten av banan flöt det på bra och det var jäkligt kul! :D

I mellan klasserna skritta jag typ bara, trava lite och hoppa en gång.

60 cm; Bissie var taggad här också och körde på. Vi kom bra på alla utan fyra a så där tappa vi rytmen en aning men bissie löste det ändå, trots att det var en kombination med bara ett galoppsprång! Den här rundan kändes super och felfri blev den. Finns inte mycket mer att säga :D
Jag är jätte nöjd över dagen och det var verkligen kul att få hoppa igen och göra det på riktigt. Alltså en hel bana! Imorgon kommer en film upp från 60 klassen också :)

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback