Lite uppdatering

Skulle lägga upp en lite tjeck bild tänkte jag men hitta ingen..
så bissie fick bjuda på sitt rätta jag i stället;)

Hejsan hoppsan!

Hoppas ni haft en bra dag i det underbara vädret. Själv har det varit en helt vanlig onsdag med skola och stall. Red en tur i skogen barbacka, tillsammans med Perry och Linus. Sen satte jag mig i solen och plugga innan ja åkte till stallet igen. Dels för att fixa i hagen(bissie har för övrigt bytt!) men också för att bara pyssla om bissie och beta med henne. Hon fick sig även en liten bensträckare :)
Väldigt härlig kväll!
Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon är det dags för Nationella i Engelska, skriv delen. Hoppas verkligen att det går vägen!
Sen ska jag till stallet för lite dressyr eller något annat kul! Vi hörs för nu MÅSTE jag VERKLIGEN sova, GODNATT!
/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback