Saturday

Idag är det lördag som ni säkert vet om, haha ;) Jag gick upp redan vid åtta så har hunnit med en del. Dock tar plugget århundraden, bara massa långa tråkiga uppgifter. Har i alla fall gjort klart två och kommit igång med de andra så det känns okej :)
Jag tänkte nog ta mig till stallet om en lite stund. Ska rida och min syster ska ta kort. Får se vart jag rider bara, men det lutar åt banan!
Sen hem igen för att duscha oså, kanske hinner plugga lite till innan jag ska träffa Malin. Så ska vi umgås och hitta på något kul. Sen sover vi över, och imorgon är det upp tidigt för vi ska som sagt vara funktionärer på en hopptävling! Vilket blir kul :D
Men vi hörs under dagens gång, ha det gött /Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback