Vecka 20

Hoppas allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött, men det beror nog på att vi idag sprungit 8,5 km på idrotten och sen varit och gjort allt i stallet. DET tar på krafterna må jag säga ;) jaja, kommer sova gott iaf!
Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Och imorgon är det typ fredag, snacka om gött!
Resten av veckan ser typ ut såhär;
Onsdag - Nationellt prov Engelska sen slutar vi. Då åker jag till stallet och rider, sen ska jag plugga.
Torsdag - Då ska jag rida lektion, vilket blir kul! ska även åka och kolla en träningstävling på granklubben, en massa kända ansikten med ;) eller aa, min syster kände visa tydligen! hehe.. har inte kollat än men det blir fett! sen måste jag plugga och springa!
Fredag- Ska förhoppningsvis träffa Josefine, som jag inte gjort på hur länge som helst!! kommer bli fetting nice, saknar henne jätte mycket!♥
Elvira rider bissie i så fall!
Lördag - Då ska jag träffa Malin vilket också var längesen! sen så ska vi sova över. Ska även rida :D
Söndag - Jag och malin är funktionärer på hopptävlingen på våran klubb, ska stå inne på banan vilket blir kul. Sen ska vi rida också såklart. och lite plugg på det ;)
Tror det blir en kanonhelg med både häst och kompisar. Kul med lite tävlingar också!
Nu ska jag duscha, ha det gött / Josefina
Här är en bild på Josefine och mig på hösten då hon red Linus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback