What a great day

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin dag, vädret var helt underbart på eftermiddagen idag ju! jag och Josefine har iaf haft en super dag tillsammans, alltid lika roligt att träffa henne. Först var vi som sagt hos hennes hyrponny, fick se stallet och allt sådant och även den söta ponnyn! Påminner jätte mycket om min gamla c-ponny Pegasus, sjukt lika verkligen!
Var ett väldigt mysigt stall iaf.
Sen åkte vi hem till henne, åt lite oså. Beställde biljetter till 21 jump Street. En jätte bra film, värd att se!
Sen gick vi lite i stan, satt i solen och bara snacka. Underbart! :)
Jag har haft en super bra dag. Nu ska jag bara dega. imorgon väntar en mängd plugg.. men det tar vi då!
/En glad Josefina
Bild från förra sommaren, när jag och Josefine var på Liseberg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback