Everything happens for a reason

Det tar emot att skriva detta, det gör det, det tar till och med emot att ens tänka på det men det går inte att komma undan. Om det är något jag verkligen saknar nu, något jag skulle vilja ha här nu så är det Bisquit. 
Jag trodde seriöst inte att det skulle kännas såhär mycket. Men jag antar att hon satt såna spår i mig. Eller det vet jag att hon gjort. Att det aldrig kommer gå att ersätta eller glömma. Självklart ser jag detta som något positivt men när jag tänker på det just nu är det enda som kommer upp smärta och saknad.
Bisquit var min bästa vän, min soulmate. Det finns inget eller ingen som kommer kunna ersätta det vi hade-någonsin.
Det är med en klump i halsen jag skriver detta, förra torsdag var det exakt tre månader sedan jag lämnde ifrån mig min andra halva- för alltid. Det är dock först nu jag verkligen förstår. Förstår att det aldrig kommer bli något vi igen, att jag aldrig mer kommer få rida henne, klappa henne, eller bara känna hennes närhet. 
 
Jag är såklart jätte glad över att ha silla hos mig nu, och hon är verkligen en underbar ponny. Men hur mycket hon än kommer betyda för mig så kommer det aldrig betyda mer än vad bisquit gjorde, eller gör för mig. Det går inte riktigt att sätta ord på hur mycket hon betyder för mig. Hon förändrade min ridning extremt mycket och det vi hade kommer aldrig gå att ersätta. Oavsett vart hon befinner sig, kommer hon alltid vara den som betyder mest för mig. 
 
Jag skulle inte säga att jag ångra att jag byte till Silla, för det gjorde jag ju såklart av en anledning men det finns saker jag saknar med Bisquit som ingen kommer kunna ersätta. Jag vet att jag inte gjorde fel val genom att lämna infrån mig bisquit-min andra halva, men självklart känns det förjävligt. Men jag vet att det fanns en anledning till att jag började fundera förra våren om vi skulle ta henne igen eller byta. Och eftersom vi provred och valde en ny så fanns det en anledning. Everything happens for a reason- Det var helt enkelt meningen att vi skulle gå skilda vägar och testa på nytt.Vår saga är över,föralltid. Den har nu ett slut.
Men jag kommer alltid bära med mig våra minnen och en del av dig. Jag glömmer dig aldrig- min andra halva- min allra bästavän♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
together forever never apart maybe in distance but never at heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback