Hoppat

Hallå alla goa och glada!
Med mig är det mycket bättre idag vilket är sååå skönt! I förmiddags var jag i stallet, och idag testade jag på lite hoppning :D Var otroligt kul! Silla var huuur duktigt som helst, hoppade verkligen med hela kroppen och utan några som helst problem. Super härligt!
Var extremt varmt så hon hann bli ganska trött men vi kom upp i 75-80 iaf och då kände jag att hon absolut har kapacitet för mer. Hon tyckte nog det var minst lika roligt som jag tyckte!
Har lite bilder att visa men har inte hunnit få över dem till datorn igen så det får vänta tills imorgon.
Har även hunnit vara i stan en stund och nu ska jag ge mig iväg igen. Kommer hem imorgon igen så vi hörs då.
Hoppas ni får en bra lördag kväll, det ska jag ha. Får hoppas att jag inte blir dålig igen bara!
/Josefina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback