Silla goes wild

Var skönt att komma tillbaka till stallet och att få röra lite på sig igen.. känns som det enda jag gjort på sistone är att kolla film och slappa. Inte bra!
Men idag blev det ändring och ett ridpass. Som jag trodde var Silla pigg, väääldigt pigg. Och det var ganska kallt idag inklusive mörkt vilket gjorde henne ännu mer spänd. Men det är förståligt såklart.
Banan var också jätte blöt och tung så fick ta det lite lugnt idag. Vilket silla dock inte tyckte.. ;)
Det gick helt okej iaf, när hon väl kom ner på jorden och hade fötterna på marken så gick hon jätte fint. Då hade hon en väldigt power i kroppen och steget och då när hon använde det på rätt sätt blev det underbart!
Jag gjorde inget specielt förutom att försöka lugna ner henne och bara rida bort lite energi. Förhoppningsvis kan jag jobba vidare imorgon :)
Blev lite bilder också, det blev dock mörkt så ingen vidare kvalitet men slänger upp ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback