Utökad kurs

Tidigare i veckan bestämde jag mig för att jag vill läsa fotografisk bild 1 utöver det andra jag har, alltså ha en utökad kurs. Så jag "ansökte" om det och idag blev det godkänt så då var jag med på dagens lektion! Det är fredag eftermiddag vilket kommer kännas segt ibland såklart men eftersom jag är intresserad av foto så blir det nog mest kul och lärorikt :)
Idag så gick vi till konstmuseet för att kolla på en utställning med fotografier. Sen lärde vi oss lite om kamera inställningar, så redan nu har jag med mig en del nytt!
Ska bli kul att se hur man utvecklas under kursens gång.
Nu sitter jag iaf på heden och ska snart åka hemåt. Ikväll ska jag hänga med en vän vilket blir nice. Sen imorgon vid tio ska jag rida min första lektion för tränare med prisilla, det blir riktigt kul :)
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback